hocam yaptığınız iş ile alakalı hiç bir fikrim yok sitenize girip şöyle göz ucu ile baktım insanların size soru sorması gayet normal değil mi %60 komisyon verecek maksadım konuyu uzatmak değil niye böyle bir konu açma gereği duydunuz onu anlamadım