14 pro kullanıcısıyım hocam telefonu gece yatarken değil gündüz sarjı 1 e inene kadar en azından takılırım 1 de takarım 80 de yavaş şarj aktifdir 100 olunca fazla bekletmeden alırım 1 yılda %94 sağlık durumu şuan sarjda cihazla oynamam etmem takılmam bile dolduğunda işimi görürüm tak çıkar asla yapmam 50 de çıkarıp bişeyler bakıp tekrar geri takmam kısaca böyle daha iyi olduğunu düşünüyorum tarafımca