Merhaba hobi amaçlı 3d Yazıcı almak istiyorum başlangıc olarak önerebiliceginiz kurulumu kullanımını kolay model var mı .birde bu Yazıcılar kullanım ömrü var mı nasıl bakım yapılmalı