yorumları okuduktan sonra bir şeyi çok merak ediyorum, bir konuda bilgimiz tamamen yok ve yasal mevzuat bulunmuyor ise neden felaket tellallığı yaparız ki? elimize ne geçiyor yani ?
Şuanda o kripto sıkıntılı diyenlere yüklü miktarda gönderim yapayım de yarısı senin olsun diye de belirt balıklama atlamazlar ise ben bir şey bilmiyorum

Lütfen arkadaşlar bir konuda bilginiz yok ise bol keseden sallayıp ortalığı telaşa vermeyin.
NOT: ha şunu da belirtmiş olayım, konu hakkındaki uzman kişiler hemen konu açılmasından 1-2 dakika sonra cevap veriyor. Demek ki adamın konu açacağını bile hissediyor