Kriptoyu yatırım ile kazanıyor olsanız sorun olmazdı hocam ama ticaretten kazandığınız için sıkıntı olabilir.
Yüksek niktarlar bir süre sonra maliyenin gözüne takılabilir. Size sorduklarında ticaret ile kazanıyorum dediğinizde, eğer TR'den kazandığınızı söylerseniz TR'de kripto ile ödeme almak yasak. Yurtdışından kazanıyorum derseniz de o ülkede ki vergi, vergi anlaşması vb. soracaklardır.

Para direk borsa hesaplarından geldiği için yakalanmanız daha zor olur diye düşünüyorum ama bir yerden sonra dikkat çekecektir.