froyzen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kullandığınız cihazdan daha önce o hesaba giriş yaptınız mı?
Kendi telefonumdan mı ? Yok girmemiştim. Sadece babam kendi telefonunda kullandı.
Ama babamın bilgisayarından da onu açmayı denemiştim bir ara.