En iyisi konunu sil daha mantıklı

ben ne gördüm ne duydum
😂😂😂
Borsa hesabına alıyorsan ve gelen kriptolarda çalıntı çıkarsa ayvayı yersiniz.
Neden hocam? Sonuçta ticaret sonucunda gelecekse kriptolar neden sorun olsun ki?
Kripto ile ödeme alıyorsanız dahi az miktarda da olsa trade yapın ki bu kripto hesabını iban gibi kullandığınız ortaya çıkmasın bu şekilde trade gelirim dersiniz buna dair bir vergi durumu yok şu anda kısa süre önce vergi dairesine izaha çağrıldım bu şekilde açıklama yaptım.
Hocam tam olarak anlayamadım. Az miktarda trade yapın derken? Açıklayabilirseniz sevinirim ya 😅