Merhaba. Bir şey soracağım.
Babamın Instagram hesabına mail eklemeye çalışıyorum.
Ben bir hesap daha mı oluşturdum, ondan dolayı mı böyle diyor emin değilim
ama mail kullanımda diyor. Ekleyemiyorum maili.
Bu durumu nasıl düzeltebiliriz ?

Yarın bir gün şifre kurtarma için gerekecek.
Onun için emailini girmenin bir yolunu arıyorum.
Sanırım ilk kayıtta da bu hatayı vermişti.

(Giriş yaparken sadece kullanıcı adı ile giriliyor şu an.)

Teşekkür ederim.

Edit :
Şifremi unuttum deyip mail adresini girince böyle bir mail kullanımda değil diyor ...