Hocam hiç girmeyin bu konuya kaç gündür çektiğim olaylar insanlara sinirleniyorum , adam ödeme teyiti alıyor, kesin alacam akşam başlayalım diyor başka biri akşam olsun başlayalım diyor akşam oluyor 2 gün oluyor yazıyorsun cevap yok biz de müşterinin peşinde koşuyoruz haklı olarak noldu hocam yapacak miyiz diyorum ki başlayalım başka iş almayacağım , yüzüne diyorum whatsappdan günde 9-10 kişi yazıyor
3 gündür tek kişi olmadı yani 4-5 kişi böyle kesin diyorlar o zaman diyin ki hocam kararsızım bekleyelim
Gerçekten bende bu konudan mustaribim