Size çok hak veriyorum hocam
@theelazigli; ama gerçekten bezdiriyorlar böyleleri şu modadır asla eskimez bir arkadaşa sorayım ortağıma danışayım görende dicek ki bir araba satıyoruz 😂😂
işlemi noterde yapmadığımız kalıyor bazen böyleleri yüzünden 😅😂😂