Hocalarım tek sıkıntı o değil birde 50₺ için pimpirikli davranmaya ne gerek var biz alışveriş yaparken parayı mezara götürürmüşcesine mi araştırıyoruz sanki , anlamıyorum böylelerini
Size çok hak veriyorum hocam
@theelazigli; ama gerçekten bezdiriyorlar böyleleri şu modadır asla eskimez bir arkadaşa sorayım ortağıma danışayım görende dicek ki bir araba satıyoruz 😂😂