Hocam bankayı arayıp sorun en sağlıklı bilgiyi onlar verir. Benim bildiğim şöyle direkt krediyi kapatırsanız faiz indirimi oluyor. Fazladan yatırma gibi olursa yine taksitten düşer diye biliyorum. Tabi bu bilgimden emin değilim ve bankadan bankaya da değişir herslde.