5 yıl boyunca kaçak mı kaldınız yani ? Ben 3 yıl yoklama kaçağı kaldım diye içimden geçtiler. Para cezası, bedelli + ek bedel ve şimdi bir de dava açtılar
E-Devlet veya
https://dijital.gib.gov.tr/ adresinden bakabilirsiniz.
Burda sadece şirket için olan vergiler çıkıyor başka bir yerden mi sorguluyorsun hocam