yildizteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergi dairesiyle görüşüp yapılandırmasını sağlayarak aylık taksitler halinde ödeyebiliyorsunuz faiziyle.
faiz yok dediler askerlık cezasına