keskin41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yerinde olsaydım ödemezdim. Bu zamana kadar bir sürü GSS borçlarım çıktı, hiçbirini ödemedim. Belirli dönemlerde af çıkıyor. Tamamı olmasa da faizlerini siliyorlar. Birkaç yıl sonra zaten bu tutar çerez niyetine gelir. Halen silinmemiş olursa öderdim.
şuanda imkanım yok işsizim. zaten ben ödemeyü düşünmüyorum heleki askerlik yapıp o ortamı gördükden sora 40k maas alıp bir iş yapmayan insanlar dolu hak değil gerçekden