UmutMertSEVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah hocam Allah razı olsun sağolun



Hastanedeyim o saatten beridir hocam 4 test verdim 3 cihaz taramasına girdim sonuç bekliyorum kas gevşetici iğne vurdular ama hiç açılma yok

kayropraktiklerle görüşmenizi tavsiye ederim.