çok çok geçmiş olsun hocam en kısa zamanda inşallah atlatırsınız...
İnşallah hocam Allah razı olsun sağolun
Hocam ani hareket sebebiyle zedelenme vb olabilir, bir özele görünmenizi veya bir kayropraktikle görüş.
Hastanedeyim o saatten beridir hocam 4 test verdim 3 cihaz taramasına girdim sonuç bekliyorum kas gevşetici iğne vurdular ama hiç açılma yok