ülkenin çivisi çıktı o kadar çok kepazelik var ki... gitme demek istiyorum ama diyemiyorum !
sadece şunu söylemek istiyorum... keşke bir sabah uyansak Türkiye de 50 yaş üstü hiç kimse olmasa....
O olmaz ama 60 yaş üstünün oy hakkı alınsa Emekli olup çalışanın maaşı kesilse 1 ayda sorun kalmaz