tooberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu yorumun fotoğrafını yaptır sol cebine koyup yola çık
Ben liberalim her zaman söylüyorum güzel kardeşim. Ülkeden gidinde isterseniz çöpçü olun.