onurdurmus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah Allah 3 senedir kullanıyorum. Hiç bir zaman böyle sorun görmedim.
3 yıllık kablo ile 1gb net alıp ping ve kopma yaşamıyorsan helal olsun fiber hatlar boşuna yapılmış amerikada demekki