Türkiyedeki küçük büyük hosting firmalarının çoğu bir dönem kullanıyordu diyebiliriz. Ben forumdaki büyük firmalardan birinde bile denk gelmiştim ama gerçek kurumsallar bundan kaçınıyor gerçek lisanslı da satan bir çok firma var fiyat farkından anlaşılıyor zaten. Yani güvenlik olarak teoride cr4ck her şeyin riski olsa da uygulamada binlerce insan kullanıyor ve sorun yaşayan çok kişi duymadım yada yaşayanlar bizle paylaşmadı biz duymadık. Kullanmak kullanmamak size kalmış ancak önemli bir projeniz varsa işi şansa bırakmamak lazım sonuçta anahtarı size lisansı sağlayan kişiye/kişilere emanet ediyorsunuz. Ücretsiz güzel alternatifler var alışkanlığınızı değiştirip onları deneyebilirsiniz bkz: fastpanel (geçici ücretsiz diyorlar ama 1+ yıldır ücretsiz), aapanel, centos web panel, cyberpanel, vesta panel, tiny cp, cloud panel vs vs