murattunc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsim kaydet candır. O meşhur kahvelerini hala içemedik ama olsun 2. yılımız reseller çalışıyoruz. Çok memnunuz.
@merner; selam olsun
Her hafta düzenli olarak evinden çıkıp kahvesini içip işine geçen müşterimiz var

Sizi de her zaman bekleriz.