Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Bende senin gibiydim. Aynı şekilde fabrika tarzı sevmediğim bir yerde çalışıyordum. Yeni evlenecektim ve hiç sevmiyordum fabrika tarzı yerleri. Zaten yapamıyordum da. Ancak ben evlenmeden önce bu tarz işleri bırakıp kendi işlerime yönelmek istedim. Evlendikten sonra daha zor olacaktı çünkü giderler bir hayli artacaktı. Dediğimi yaptım ve iyiki de yapmışım. Şuan sevdiğim işte çalışıyorum. Kafam rahat. Bütün işim bilgisayar. İnsan sevdiği işte başarılı olur.