Merhabalar ben 24 yaşındayım ve fabrikada çalışıyorum 2 ay sonra düğünüm var.Kendi evim ve eşyalarım var.Çalıştığım işte mutlu değilim ve bir çok kişinin ağız kokusunu çekiyorum aldığım maaş ise asgeri ucretin biraz üstünde ise gireli 7ay oldu.Kendi aracımla kuryelik veya motor ile kuryelik yapmak istiyorum extra sosyal medya üzerinden 5-10 arası gelirim var.Fabika işine alışamadım ve dışarı işleri piyasa işlerine daha hakimim ekstra kazancım illa ki oluyor.Sizce ne yapmalıyım düğünden sonra çıkmayı düşünüyorum
Kuryelik olucaksa sevdigin işi yap yok hemen olmucaksa düğüne kadar bekle işi gücü yok derler düğün felan iptal olur başına iş alırsın.