Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam aldım berbat bir kokusu var fresh değilde şekerli ve kolonya gibi hiç beğenmedim
Biraz zevkler renkler sanırım fresh olarak önermemiştim zaten 606’yı. 525, 585 e bakabilirsin fresh olarak mağazasında baktığımda güzeldi. 525 armani muadili olması lazım, 585 i hatırlamıyorum.