Chainsawrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıllardır kullandığım firma gecenin 3'ünde destek bildirimi atıyorum 2 dakikada cevap veriyorlar. Ben memnunum paket yükseltmekte çok kolay. Bir kere müşteri bilgilerinde sızıntı olmuştu birkaç yıl önce ama üstesinden geldiler bir dahada bildiğim kadarıyla olmadı. F/P bence iyi bir çok sitem hosting.com.tr'de barınıyor.
Eyvallah Üstat