Blygiar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynısını aldım hocam yarın iade edeceğim adamlar wifi modüllüsünü yollamamış. Herhalde iade ücreti gelince bunu tekrar alacağım düzgün bir satıcıdan görünüşü ve kalitesi çok iyidi