Tasarıma çok ilgi duyan birisiyim web tasarımlarına özellikle bunun için figmaya başlamak istiyorum ama birde bunun koda dökülmesi var HTML ve CSS bilgim yok bunun için AI dönüştürücüler satın alınır mı ? Udemyden kurs alarak mı kendime geliştirmeye başlamalıyım figmada veya kendim kurcalayarak mı ? Sizlerinde tavsiyelerinizi konu altına bekliyorum 🤗