Dolap uygulamasından elektronik ürün aldım o da arızalı çıktı. iade etmek istedim satıcı kabul etti. Ama şuan profiline giremiyorum sanırım kapatmış veya banlanmış. Kargo kodunu almıştım, kargoya verirsem geri parasını alabilir mi veya ben iade hakkında sorun yaşar mıyım? Müşteri temsilcileri sabah 09.00 da açılıyor o soramadım