Arkadaşta kibarca kullanmayın demek istemiş.
Geçmişten ders alamıyorsanız lütfen sizde boş yaparak konu açmayın
Bizde bıktık artık her gördüğü borsaya girip sonra 'aaa giremiyorum girebilen varmı' başlıklarından.
Güvenli borsalara yönelin yahut giremiyorsanız o zaman korkuyla başlık açmayın.
Haha kafayı sıyırmışsınız siz, basit bir soru sordum şu yorumlara bak.
%100 güvenli borsa diye bişey yoktur kendinde olan aklı millet vermeye çalışmadan önce bunu öğren, kaç tane insan Binance parama çöktü Binance bakiyem yok oldu diye şikâyet yazıyor.
Haa bu arada seni kudurtacak bir şey daha söyleyeyim, no problem 1 dk geçmeden sorun düzeldi şimdi daha da kudurabilirsin.
Ruh hastaları basmış forumu iyice.