Arkadaşımın telefonu (iphone 13) arıza sebebiyle sigorta şirketine yollamıştık. Bir yazılım firması telefonu geri kargolamış. Kağıt açıklamasına yazılım yüklendi yazılmış. Telefona uygulamaları yükledikten sonra Google ads uygulamasını yükledik. Kart uygulamaya çok daha önceden kaydedilmiş. Eski telefonunda Google ads uygulamasını uzun süredir kullanıyor ve reklam veriyordu. iPhonea geçiş yapacağı için tekrar uygulamayı yükleyip gmail ile giriş yaptık. Tesadüftür ki ertesi gün kart bilgileri çalındı ve 10larca alışveriş sitesinden alışveriş yapılmaya başlandı.4 adet aynı miktarda Google ads ödemesi de yapılmış. Toplamda 25 bin tl civarı. Sormak istediğim iphone yazılımlarda virüslü olarak yüklenme ihtimali var mıdır? Androidde bunun olabileceğini biliyorum fakat iosu bilmiyorum. Kayıtlı kart nasıl çalınıyor onu da anlamadım. Bilgilerin hepsi yazmıyor sansürlü diye biliyorum. Bu konuda neden olabileceği hakkında bilgisi olan var mıdır?