Zeynepkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rica ediyorum alakasız yorumlar yapmayın Türk borsası kullanılır mı diye sormadım çok basit bir soru sordum. Her konuda boş yapanlardan bıktık artık.
Arkadaşta kibarca kullanmayın demek istemiş.
Geçmişten ders alamıyorsanız lütfen sizde boş yaparak konu açmayın
Bizde bıktık artık her gördüğü borsaya girip sonra 'aaa giremiyorum girebilen varmı' başlıklarından.
Güvenli borsalara yönelin yahut giremiyorsanız o zaman korkuyla başlık açmayın.