Kapalı test olarak uygulamayı gönderiyorsunuz. Daha sonra onayı bekliyorsunuz ki ne zaman onaylar belli değil. 20 adet test kullanıcısı bulup mail olarak ekliyorsunuz 14 gün boyunca test kullanıcısı kayıtlı kalıyor. Daha sonra uygulamayı yayına almak için form ve uygulama hakkındaki soruları cevapliyorusnuz. Uygun görürlerse onay alıp markette yayınlanıyor. Leş gibi sistem ama bu şekilde