kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sırf adamın r10 da kurumsal üyeliği var diye 3 günlük adama kimse önden para atmaz her halde bundan sonra
Bu üyeliklerin açıldıktan sonra satıldığını gördük maalesef.

paollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ön ödeme almadan kimse iş yapmaz
Referans varsa olabilir tabi.