Yakın zamanda okuduğum şikayetlerde ve kendimin de ne yazık ki kısa süre önce mağduru olduğum bir olay.
****
Karşı tarafta kurumsal iban, 0850 numara,vergi levhası; kısacası size güven verebilecek ne ararsanız mevcut. Buna binayen siz ön ödemeyi yapıyorsunuz,miktarlar da büyük değil 1-10k arası ödeme oluyor. Bu sizin için "ucuz kurtulduk" miktarı belki,ama o d***ndırıcı/lar bu şekilde bir sürü kişiye aynı tezgahı kurarak haksız kazaç elde ediyor.
*****
Önlem olarak şahsen ön ödeme yapmayı bıraktım. Babamın oğlu gelse ön ödeme yapmam ! Sizin de eğer r10'da iyi bir profil geçmişiniz varsa ön ödeme yapmayı bırakın. Yoksa birinden kefil olmasını isteyin. Herkese hayırlı ticaretler dilerim.