GaziAydemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ücretsiz olanları fazla sevmedim ücretli olmasını tercih ettim.
@webtiryaki; hocamın temaları güzeldir, kendisini bir süredir görmüyorum ama bir ulaşmayı dene istersen.