5 Şubat'ta sipariş verdim, bugün elime ulaştı.
Hayırlı olsun yorumunuz icin teşekkürler
3 ay arayla 2 defa başvurdum 2 farklı adres ve farklı isimle. İkisi de gelmedi. Sanırım bir bana gıcıklığı var gibi.
Saka bir yana gümrükte çakalların eline düştüğünü düşünüyorum.
Adresi direk E- devletten alıp deneyin bide isterseniz, doğru yazdıgınızdan eminim ama bu şekilde bir cözüm ile denemek gerekebilir.
Diğer türlü dagıtıcı ve gümrükteki kişiye bağlı kalıyor.