bende müşteri memnuniyeti yoktur hocam,müşteri seçerim huyunu beğenmediğim müşteriyi yollarım o yüzden - yi basarlar iyi yorum içinde tenezzül etmem.
Müşteri seçmek herkesin hakkı ama şu cümleler ile kalitenizi belli ettiniz zaten. Gidin o güzelim illegal reklam müşterilerinizi seçin cebinizi günlük 10k ile doldurup bir daha da bu foruma girmemenizi tavsiye ederim.