Hocam benim eşim yabancı uyruklu. Araç satın aldık, sattık. Ayrıca okuldaki yabancı uyruklu arkadaşlarına da defalarca yardımcı oldum. Kullandığı araçları takasa verdik, yenisini aldık vb. Bizzat deneyimlediğim durumları anlatıyorum.
Benim yengem yabancı. Türkiye'de ikamet ediyor. Araç alımı vs nasıl oluyor bilgi vermeniz mümkün mü?