Merhaba arkadaşlar dün akşam kafama takılan bir konuyu danışacağım sizlere;
sitemin anasayfası ,
sitemin bloğu
Bloğun amacı tamamen index alıp hit getirsin diye siteye. Tüm sayfaların tasarımları bana aittir. Sorum şu, sitem yeteri kadar yükselmiyor acaba bloğun teması mı yetersiz onla mı alakalı. Google tema güzelliğine bakıyor mu siteyi yukarı çıkartmak için? Mesala blogta ya da makale içi sayfada navbar koymadım. Bunun bir etkisi oluyor mu? Google navbarı olmayan sayfaları yükseltmiyor olabilir mi? Lütfen herkes kendi tecrübesine göre yorum yapsın ama baltalayıcı yada alay edici olmasın.
Temayı değiştirip düzenli yazı girişi yaparsanız etkisini görürsünüz hocam. Robots.txt ve sitemap.xml de olması şart tabiki.