Hocam kusura bakmayın ama işi yapana zaten gebe olunuyor bunu üzerinize alınmayın iş yaptırmak çok zor olduğu için böyle davranılıyor olabilir. Şahsen en ufak iş için bile 3-4 hafta insanların peşinden koşulduğu oluyor. Ama iş sonu ödemelerde pürüz zaten kalmıyor kişiler ödeme almak için işi tam yapıyor.. kötü bir paradoks