Fatura kesin hocam.
Şikayet var bölümünü takip eidyorum.
Bazen kişiler haksız olduklarında ilk tehditleri ve talepleri "gelir idaresine şikayet edeceğim"
"Bana fatura kesmedi"
Faturasız iş yaptı vs. Gibi saçma sapan argumanlarla kendilerine alan açmaya çalışıyorlar.
O bakımdan, o istemesede siz faturasını kesin...