Yıllardır buradayız, buradan önceside var, dısarda yaptığımız işler var, ajanslarda bulunmuş görmüslüğümüz var...

Yahu nereden çıktı bu iş sonu ödeme?
Bir tek R10'da yeni üyelere yapılırdı bu olay.
Şimdi bir abimiz web site istiyor. İnanılmaz pazarlıklar yapıyor. Neyse dedik tamam uygun makul bir fiyat verelim, hem çok zahmetli bir iş istemiyor hem işi görülsün hem elimiz müsait yapalım gitsin dedim. Eee diyorum şu kadar + KDV, bana diyor fatura kesme. Yahu olmaz, yok yok olur diyor. Neyse geçtik onu bilgileri atıyor diyor hadi başla bende IBAN atıyorum hadi ödeme yap. Eee diyor iş bitsin yapayım. Ee diyorum sözleşme yapalım o zaman. Yok sözlesme yapmayalim. Ee fatura, fatura kesme.

Allah hepimize sabır versin...