Üniversite tabi ki önemli bir unsur. Fakat bizim sektör de ne üniversitenin adına bakarız ne burslu yada burssuz okuduğuna , baktığımız şey kodlama da ne kadar iyi olduğun . Eğer yetenekliysen ve istenen programlama dillerine hakimsen rahatça sektörde yer edinebilirsin. Şu an kendi çalışanlarımdan üniv. mezunu olmayanlar da var. Ama kodlama da oldukça iyiler. Sana Üniversite okuma demiyorum tabi ki Bilgisayar Mühendisliği, Yazılım alanlarında kötü olmayan eğitimler veren devlet üniversitelerimiz mevcut ve burada eğitim alıp daha okurken kendini geliştirebilirsin. Hatta yerinde olsam eğer yazılıma merakın varsa şuan başla. Mezun olduktan sonra yarışacağın adaylar karşısında mezun olduğun üniversite değil ,istenen pozisyonda ne kadar yetkinliğin var o seni öne çıkaracaktır.