Merhaba, çok uzun uğraşlar vererek hazırlanıyorum sınava. Ancak, hedef belirleyemedim.
Şu üniversitelerde maalesef yazılım bölümü yok:
Marmara
Boğaziçi
İtü

Odtüde var ancak sadece kıbrıstaki kampüsünde. Kıbrıs çok pahalı ve herkesten uzakta olacagım. Çok istiyorum ama imkanlar el vermeyebilir - vermeyecek gibi

Beykent üniversitesi önerildim ancak puanları bu 4 lünün hepsinden çoğu bölümünden yüksek, çok zor ve yurtdışında çok tanınmış olmayan bir üniversite olmasından korkuyorum

sizin global çapta tanınan yazılım üniversitesi tavsiyeleriniz var mıdır?