burakszn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam, galiba burada yanlış ifade etmişsiniz. "Forum yönetimi şikayet konularına bakmak zorunda değil" gibi bir ifadede bulunuyorsunuz. Forum yönetimi, şikayet konularına bakmak zorunda, çünkü buradaki ticaretin doğru kişiler tarafından yapılabilmesi için şöyle de bir durum var: Forum, gerekli reklam kazançlarını alıyor; ekstra üyelik ücretlerini yöneticiler buradaki işleyişi düzgün sağlarsa, o zaman hem forum hem de içinde bulunan üyeler düzgün kazanç sağlayabilir. Unutmayın, R10 gibi birçok sayfa gelip geçti; hepsinin sonu, oradaki ticaretin doğru şekilde takip edilmemesinden dolayı.
Buna ben de katılmıyorum hocam. Bence de forum yönetimi şikayetlerle ilgilenmek zorunda değil. @shentaweb; arkadaşın dediği gibi herkes kendi kararlarını vererek ticaret yapıyor. Forum yönetimi sizi korumakla yükümlü değil. Üyelerin forumu benimsemesi açısından iyi niyetli bir şekilde yardımcı olunmaya çalışılıyor.