Hocam, galiba burada yanlış ifade etmişsiniz. "Forum yönetimi şikayet konularına bakmak zorunda değil" gibi bir ifadede bulunuyorsunuz. Forum yönetimi, şikayet konularına bakmak zorunda, çünkü buradaki ticaretin doğru kişiler tarafından yapılabilmesi için şöyle de bir durum var: Forum, gerekli reklam kazançlarını alıyor; ekstra üyelik ücretlerini yöneticiler buradaki işleyişi düzgün sağlarsa, o zaman hem forum hem de içinde bulunan üyeler düzgün kazanç sağlayabilir. Unutmayın, R10 gibi birçok sayfa gelip geçti; hepsinin sonu, oradaki ticaretin doğru şekilde takip edilmemesinden dolayı.
@Yeniceri; açıklama yapsa daha doğru olur.