kerem2657 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sayın hocam ben seni tanıyorum.Sen pırılpırıl bi kalbe sahipsin.Ekmegini baskasıyla bolusecek birinin bi derdi varsa kosan bi insansın.Ben şimdi desemki sana haklısın emin ol senin icindeki ateş sonmeyecek.Cunki hak yemekten haksızlık yapmaktan korkuyorsun ve kendinede yapılmasını istemiyorsun.Diyor ya haksızlık karşısında susan dilsiz seytandır diye.Bizde susmuyoruz ama icimize bagırıyoruz icimize atıyoruz derdimizi icimize anlatıyoruz.
Yazdıklarını okudum eminim sen haklısın ama bunu sen sana ne baskasına kanıtlayamam.Varsın hak bizden gitsin Bu dunyayı düşünenlerden Öbür dunyaya yatırım yapanlar elbet hesap gunu karşılasacaklar.Sen hakkını öbür dunyaya bırak.Ben oyle yapıyorum.2-3 gun zor geciyor ama ne yapabilirimki?
Sen cok degerli bi insansın.Dilerim Allahtan seni üzen üzülür.
Saygılar.
bilmukabele , Allah razı olsun .