kullanıyorum zaten. Ama ben daha çok edebi dilde bir şeyler çıkarmak istiyorum betimlemeyi seviyorum.
O kadar detaylı bilgim yok hocam ama bir yerden başlamak lazım, Reddit'te
SeçilmişKitap sub'ı var, orada yazdığınız kitabı paylaşırsanız güzel eleştiriler alabilirsiniz.