Demokrasi halkları uyutmak ve oyalamak için uydurulmuş bir 20. yy tiyatrosudur. Abd başkanı her kim olursa olsun derin abd devletinin kuklasıdır.
Biz bunları söyleyince gompulocu oluyoruz. Ama yıllara da geçse insanlar kabul etmeyeecek ve biden bile nasıl başkan yapıldı diye kendi çapında mizah yapacak.
Siyasetçiler devleti değil toplumu yönetir.